1 Ocak 2009 Perşembe

beklediğim vuslat


BEKLEDİĞİM VUSLAT

Bir hasret yangınındadır yüreğim
Yandıkça yanan bir ateşin ortasında,
Yapayalnız ben ve hislerim
Güneş batar,kararır geceler ufkumda
Çoğu zaman karartır duygularımı da.
Bir vuslatı beklerim
Yürek yangınımı söndürecek,
Aşkımı körükleyecek,
Alıp götürecek beni bu diyarlardan,
Taa O Sevgili’nin diyarına…

Ey yeşil Ravza’nın Goncagül’ü!
İçimde büyüttüğüm sevdam sanadır.
Beklediğim senin vuslatın,
Yanan senin aşkındır.
Bir yer var çok uzaklarda,
Adını diyar-ı hasret koyduğum.
En sevgili!Senin yurdun
Vuslat şehri bildiğim Medine’ye
Giden sevdalılarla selamlarımı gönderdim
Ve: “Çağır” dedim Sevgili’ye
“Beni de çağır yanına”
Şimdi bekliyorum gözlerim ufukta
Yürek yangınımı söndürecek,
Aşkımı körükleyecek,
Alıp götürecek beni bu diyarlardan,
Taa O Sevgili’nin yurdu
Diyar-ı hasrete!
Bir vuslatı bekliyorum.
LALEZAR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder